Tuesday, October 1, 2013

Kış Hazırlıkları../ Winter Preperations..





Sahildeki Ev'de kış hazırlıkları devam ediyor..Ama bu kışa mı olur, yoksa bir daha ki kışa mı, yoksa yoksa 2015 kışına mı orası belirsiz işte...






Winter preperations are continuing at our house...But who knows when this blanket will finish? This winter or the next or at the winter of 2015...



kis hazirliklari winter preperations 1



Bu sıralar blog'da fazla bir şey yayınlıyamıyorum çünkü deli gibi ders çalışıyorum..Bu hafta sonu Endonezya'ya gidiyoruz..Bizim ailede seyahatlerde ulaşım ve konaklamadan sorumlu  devlet bakanı Sevgili ise, eğitim, öğretim, ilgilendirme bilgilendirme den sorumlu bakan da benim...İnanmıyorsanız sorun bakalım Java tapınaklarının mimari özelliklerini, sular seller gibi anlatayım size :))






I am not able to post a lot nowadays, because I am studying really hard.. This weekend we are leaving for Indonesia and in our family hubby is in charge of transportation and hotels while we are travelling and I am in charge of supplying all kinds of information...If you dont believe me, ask me the architectural details of Java temples and I'll give you a lecture :))






kis hazirliklari winter preperations 2



kis hazirliklari winter preperations 3



No comments:

Post a Comment