Monday, October 28, 2013

kare motiften patik

Merhaba sevgili site takipçilerimiz. Simdiki yazimiz kare motiften patik.



kare motiften patik 1



kare motiften patik 2



kare motiften patik 3



kare motiften patik 4
 8 motiften oluşan bu patikte 38 numara ya göre benim ayak 39 ama giydim  motiflerin duruşu belli olsun diye.

Bu patiği  de  Tuğbacığıma ördüm çok beğendi  sağlıkla ,sıcacık giysin inş.

Daha önce ördüğüm 7 kareden oluşanı BURADA

 diğeri daha bi babet havasında bu aynı bot gibi oldu. genelde yapanlar ön kısmı düğme ile tutturmuşlar ben bağcık ve ponponla kendi yorumumu katayım dedim:)))

biraz çarığı da andırıyor  bu model, patikler bitti gelsin sıradakilerrrr:)))


Bu konu ile alakali daha detayli yazi gorebileceginiz degerli bir web kaynagi : 2013 orguleri

No comments:

Post a Comment