Sunday, October 20, 2013

BEBEK ALIŞVERİŞİ *** HEDİYE ÖNERİSİ - PRETTY RUFFLE - ***



Hediye almak kadar güzeli yok! İşte bu duyguyu çok iyi bilen biz çevremizde birine hediye götürürken ne kadar özenli davranıyoruz. Hele söz konusu bebek ise ben hep böyleyim. kendi bebeğim şurada dursun çevremdeki arkadaşlarımın çocuklarına çok tatlı şeyler almışlığım, keşfetmişliğim vardır. Bebek kıyafetine para verirken cüzdanım hiç yanmıyor benim, sakinleştirici özelliğimi vardır nedir? :D






Pretty Ruffle yaratıcısı, Çınar bebek için öyle güzel ciciler yapmış ki, sanırım el emeğine dünyalar bedel biçseniz o özelliğini karşılamıyor hiç bir zaman. Tüm kıyafetleri makinada yıkarken düşünün ki bunları atmaya kıyamadım bu halimde elimde yıkadım, çünkü gerçekten özel!






bebek alisverisi hediye onerisi pretty ruffle 1






Hep anne-kız takımları görüp derin bir ahh çekerdim ki Pretty Ruffle bizim için takım bir ikili yapmış Oğlumun body kravat ile bana bir yaka yapmış. Hatta ben geçenlerde oğlumu bekleyemeden bu ciciyi beyaz bir elbisemde kullandım bile !






bebek alisverisi hediye onerisi pretty ruffle 2






Ve bir de elinde keçe ile işlediği " Çınar " yazılı body!






bebek alisverisi hediye onerisi pretty ruffle 3






Özellikle babamız bunu çok sevdi. Tutturdu hastahanede bunu giysin diye. Yahu olmaz, büyük bu diye diye zor ikna ettim. Adamlar çok anlamıyor bu işlerden ama buna rağmen onun bile ilginizi çekti. Pretty Ruffle böyle kişiye özel tasarımlar yapıyor. Hatta onlar her ismin bir hikayesi olduğuna inanıyorlar! Çalışmalarına İnstagram da " pretty ruffle " isim ile ulaşıp inceleyebilirsiniz!






Velhasıl amacım hem teşekkür etmek hemde bebek hediyesi düşünüp, orijinal ne alınır bilmiyorsanız bir adres vermek. her zaman hatırası olan, özel ürünler yıllar geçse de unutulmaz.










RENKLİ GÜNLER ^_^


No comments:

Post a Comment