Saturday, September 14, 2013

tabak çanak




tabak canak 1
 geçen gün porland a gidip bu tabak çanaklara vurulmuştum.zaten daha öncede smilenanın blogunda görüp iç geçirirdim.


tabak canak 2
 bende almaya karar verdim ama kırmızımı olsun pembemi derken kırmızı aşkım ağır bastı.


tabak canak 3
 bir tek çatal bıçakları kaldı onlarıda hafta sonu halledicem inşallah.


tabak canak 4
 ve işte ilk siftahı kocişimle yaptık.çocukları okula gönderip aylar sonraki ilk başbaşa kahvaltımızda çıkardım yeni takımlarımı.örtünün ebatları var.ben salon masamın boyunda aldım.oldukça büyük.mutfakta kullanırken ikiye katlayıp kullanıyorum.peçeteler tabaklar örtüler porlanddan alınmıştır.


tabak canak 5



tabak canak 6



tabak canak 7



tabak canak 8
 bu kaseleri tesadüf pazarda gördüm.3,buçuk lira adedi.6 tane alıp takıma ekledim.


tabak canak 9
ellerimle yaptığım incir reçeliyle tatlı bir son.


No comments:

Post a Comment