Tuesday, September 3, 2013

GOOGLE ADSENSE'den reklam alanınız varmı? - varsa bi sorum var yardım edermisiniz?



selam arkadaşlar


google adsense ye kaydolmuştum ve uzunca bir süredir reklam yayıncılığı yapıyordum





ve bi sorun ile karşılaştım reklam yayını yapan arkadaşlar iyi bilir


pin kodu doğrulama diye bişi var


google gruplarda baktım pin kodu gelmedi diye şikayette bulunmuşlar


pin kodumu isteyeli bir hafta oldu fakat ben limiti aştığım için reklam yayınlamam durakladı


pin kodunu girdikten sonra reklamlarım devam edicek inşaalah nasipse..


 kodun hemen gelmesini beklemiyorum tabi


bu süreç uzun sürecek belli fakat;


-size sormak istediğim sizlerin pin kodları ellerinize ulaştımı?


-bu konuda sıkıntı yaşadınızmı?


-ve geldi ise ne kadar sürede geldi..?


ilgilenip cevap verirseniz çok memnun kalırım


sevgi ve saygılarımla..


No comments:

Post a Comment