Sunday, April 28, 2013

kadife çanta kurdela nakışı

Selam sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün kadife çanta kurdela nakışı makalesini yayinlamaya karar verdik.




Severek kullandığım çantalarımdan biri...Kumaş olarak kadife kullandım.Kadifeye desen çizmek zor olduğundan ,hiç çizim yapmadan doğaçlama işledim.

Kurdele olarak organze kurdele kullandım. kadife canta kurdela nakisi 1



Kurdele nakışının yakından görünüşü....kadife canta kurdela nakisi 2

İlk diktiğim çantadır.Dikeli dört-beş sene olmuştur.Fermuarı dikerken bayağı bir cebelleştim,çok zorlandım.Fermuarın nasıl dikileceğini arkadaşımdan öğrendim ,çok kolaymış.Şimdi hiç zorlanmadan rahatlıkla dikiyorum.




Bu yazi ile alakali daha fazla yazi bulabileceginiz kaliteli bir site : nerğiz çiçeği kurdele yapılışı

No comments:

Post a Comment