Thursday, January 16, 2014

Vogue Vasatlığına Mi Yanayım Form Plus Mide Bulandırıcı Tadına Mı?



vogue vasatligina mi yanayim form plus mide bulandirici tadina mi 1


 Yılın ilk günü Vogue dergisine bakmak istedim. Yeni yılın ilk sayısı bakalım neler var bileyim öğreneyim dedim. İncecik, ne doğru dürüst görsel var ne de iki satır yazı. Reklam yönünden de fakir cıks olmamış. Bu nasıl kötü bir yıl başlangıcı aaaaaa :(


vogue vasatligina mi yanayim form plus mide bulandirici tadina mi 2


Hadi dergiyi elime almam ile bırakmam bir oldu yanına bir çay denemesi yapayım keyfim yerine gelsin dedim offfff denemez olaydım. Çok çoook severim, nefis bir çay Pudra Tozu, komşummm diyen Kaan bu da ne? Kınıyorum seni ıyy midem bulandı. Valla siz, siz olun bu denemeleri mümkünse bir eşantiyon ile yapın. Bakın sevdiniz ise kutuyla alın. Zaten form çayı sevmem açaili hiç sevemem. Kiraz saplısına göre daha iyi diyorlar tabi iyiye bakış açısına göre.


Karadeniz'in bağrından kırpılmış, yağmurdan köşe bucak saklanıp kurutulmuş, mislerrr gibi filiz çayımız varken bu gereksiz uğraş niye der yeni yıla ilk yazı ile başlangıç yaparım.


***


Merhabalarrrrrrrrr yeni yıl yeniliklere vesile olsun. Gülelim, seveli, sevilelim, eğlenelim. Ağlamayalım, acılar dinsin, bereketli bir sene geçsin emi öptüm sizleri :)


Tarih84


No comments:

Post a Comment