Thursday, January 9, 2014

NYC Kalem Ruj İncelemesi



Günaydın canlar! Dün bir es verdik bugün yine beraberiz :)






Bugün sizlerle sevmediğim, beğenmediğim bir ürünü konuşalım istiyorum.






Son alışverişimde Watsons'dan rengini çok beğenerek aşık olarak aldığım ve daha önce hiç kalem ruj kullanmadığım için edindiğim bir ürün NYC Kalem Ruj...














Ancak dener denemez beğenmediğim bir ruj oldu kendisi... Zaten ruj demeye bin şahit ister. Öncelikle yapısı çok yumuşak. Sürerken kırılıp gidecek diye ödüm kopuyor. Renk vermiyor resmen... Bir gloss, bir dudak koruyucu bile on kat daha renk veriyor. Verdiğim paraya değmedi, bir daha alınmayacaklar arasında yerini aldı...






Rujun numarasını adını bilmiyorum zaten üzerinde de yazmıyor ya da ben bulamıyorum... Kısaca beğenmediğim bir ürün oldu, sadece doğal makyajlar yaptığımda ya da dudaklarımı koruması için süreceğim ve bir an önce iyi olur düşüncesindeyim...






Siz kullandınız mı? Memnun kalanınız var mı? Yorum olarak belirtirseniz sevinirim... Sevgiler :)


nyc kalem ruj incelemesi 1



nyc kalem ruj incelemesi 2



nyc kalem ruj incelemesi 3



No comments:

Post a Comment