Sunday, March 31, 2013

nazar boncuk dantel örnegi

Merhaba degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki yayinimiz nazar boncuk dantel örnegi.



NAZAR BONCUKLU HAVLU KENARI MODELLERINazar boncugu modelli bir çok model gördüm bu da onlardan biri sadece daha kolay dönerek örülen sadece renklerinden dolayi nazar boncugu görüntüsüne ulastigimiz yuvarlak motifleri beyaz örülen havlu kenarinin üstüne dikiyoruz ortaya bu güzel görüntü çikiyor.Bu modeli bir tuhafiyede çekmistim.Gittigim her yere fotograf makinemi de götürüyorum ve model gördügüm zaman da çekiyorum bu da onlardan biri sizler için çektim havlusuyla beraber 20 tl ye satiyorlar.nazar boncuk dantel ornegi 1

nazar boncuk dantel ornegi 2nazar boncuk dantel ornegi 3






Bu konu ile alakali daha cok bilgi bulabileceginiz onerdigimiz bir web sitesi : nazar boncuklu havlu kenarları 2012

No comments:

Post a Comment